Telep Apatija

Ne baš tako kratke priče…

Mesopotamija Java

Čuvaj ženu realno je
I mentalno zdravlje poteško je
Uzevši Javu u kefalo
Sve je drugo kurac
Go

Moja poslanica saborcu
Lična iskrena nepromišljena
Subjektivno gledano genijalna
Sve ne znam za koji pimpek sve to ispucavam
Ovako javno
Iz Indonezije
Iz Mesopotamije
Istovarena mnogo ranije
Nego li sam u ovu skribomaniju
Papsku patrijarholiku
Megalomansku
Aterirao tiho
I plahovito kao šljiva
U govno

Nisam ni načisto sa sobom sam
Da se plavooki rodio Isus
Počinio čuda za sve nas
Ovako u rinfuzi
Oslobodio nas greha
I bola u guzi
Jer na kraju
Jesus is same as God
Just a bit younger
Kazao bi Neville
Iz Nepristojnih ljudi
Sezona druga
Dva druga

Nepristojni ljudi...

Dva druga

A rodio se kažu negde
U izmučenoj Palestini
O kojoj vlasti
Heh vlasti
Pripadajući smrad hohštapleri fini
Hodajući čemer
Šapuće
Imajući veze
S vasionom starom
Koliko Vuk Isakovič iz Podunavskog puka
S Rembrantom

 Za rođendan ovaj plavooke bebe
Ja nazdravljam u maniru
Ovdašnjem
Indonežanskom
Mesopotamijskom
Javanskom
Željan tebe
Ne

 S ledenom kafom sipanom u kesu
Plastičnu
Hermetičnu klaustrofobičnu
Predodrećenom da se jebe
Da se isrče
Kroz slamčicu
Šupljikastu rupičastu
Sumnjivih higijenskih karakteristika
Ljubičastu

Ja nazdravljam u maniru ovdašnjem

Ja nazdravljam u maniru ovdašnjem

Ostrvo ovo na kojem
Postojim
Heh
Postojim
Kažu mnogi da se zove Java
Dabome da nije San
U toliko sam posve siguran
Heh
Siguran

Poslanica javanska
Na kraju besmisla
365
Plus jedan dan
Tačno za uši ateista
Jer njima se obraćam
Trećoj najbrojnijoj verskoj grupi
Od Palestine izmučene
Sve do Čistilišta
U rupi

A najviše ih ima kažu Češka
Mislim ateista
Treperuća Češka u kojoj pada kyška
Baš svaki put kad naiđem
Kao da sam dodola
Ili njena negacija ontološka
Ali
Klinački mi bilo drago
Što sam ovo znanje prihvatio
U majici s Kafkom
Slučajno

U majici s Kafkom slučajno

U majici s Kafkom slučajno

Ne marim ja
Za plavookog Isusa
Ali ne nisam ateista
Možda esejista
Ili prozaista
Ateista
Nigde to napisao nisam
Nikad
U kakvom formularu
Pri predaji brisa
U Higijenskom zavodu
Ili deteline u Zadrugu
Da

 Izvesno se ateistima obraćam
Poslanicom paradoksalno
Građanski moralno
Ne što sam neko Mudo
Opipljivo
U tom stratumu statističkom
Već jednostavno
Neću im se svideti
Ali neću čuti
Da ću jednog dana
Boga videti
Svoga
Pa

Njima se obraćam trećoj najbrojnijoj verskoj grupi

Njima se obraćam trećoj najbrojnijoj verskoj grupi

A šta ja imam
Ustvari
Da kažem uopšte
Osim puke deskripcije
Datosti proste
Da sam negde zaturen
U džepu fantazije
U tektonskim kretnjama
Komunikacijskim smetnjama
Erotičnom trenju
Evrope i Azije

Bosfor

Evo hajde da probam
U tom smislu umetničkom
Da prostite patriotskom
O narodu slavnom
Svete plodne zemlje
Panonske Uralske Papuanske
O Tigru i Eufratu
O Bitku i Biću
Braće mesopotamijske

 Zamor

 Kao iscrtani čovečuljak
Peter Griffin
Pročitaću zamotuljak
Nadaleko čuvenom narodu Galije
Kako to nije film
Još manje najbolji na svetu
Kada naočit nosonja
Depresivan
Puši cigaretu

Nadaleko čuvenom narodu Galije

Nadaleko čuvenom narodu Galije

Znam
Pišljiva poetika ova
Ima logike koliko i Nebojša Čova
Kada kaže da je njegov deda
Ili je pomenu babu tetku strinu
Navijao za Zvezdu
Ili Partizan
Zaboravio sam
Ja navijam za Vojvodinu

 Nema referenci
Na strani metafizike
Da ulice ne postoje
Da me napada neko
Kurije oko
Da ovako u rinfuzi ginemo
U investicijama
Zajmovima kreditima
Zakoračivši u prazninu
Po tuđoj volji i za tuđ račun

Ja sam jednostavno umoran
Praznična groznica
Divota
Jebeno više od igre
A menje od života
Srećan Božić svima
Onima
Mnogima
Koji se pronalaze
U utvari Vuka Isakoviča

Zakoračivši u prazninu po tuđoj volji i za tuđ račun

Zakoračivši u prazninu po tuđoj volji i za tuđ račun

Komentariši

Information

This entry was posted on Maj 29, 2015 by .

Twitter

Instagram

Celebrating the Indonesian Independence Day 🇮🇩
#merdeka 'Becak' driver has my backpack 🎎
#becak #rickshaw #keraton #solo #java #indonesia Another town, another football club, another struggle 
#persis #solo #pasoepati #football I met my childhood hero ☯
#brucelee Rawa Pening lake
#fishing #lake #salatiga #java #indonesia In front of our old garage. 
#flowers #doors #concrete #java #indonesia
